dilluns, 30 de març del 2009

P

Com diu l'anunci: P de petit, P de potent. Jo vaig anar a veure Vicky, Cristina, Barcelona el dia de l'estrena i vaig pensar que la Penélope ho feia molt bé. Després algú em va dir que la veu no era la seva i em vaig quedar amb les ganes de veure-la en versió original. Aquesta és la màgina del doblatge: et posen la veu del Peris al Harrison Ford i tu t'ho creus.

Que consti que jo era d'aquells que quan li van dir que els actors de la pel·lícula de Woody Allen serien Bardem i Cruz vaig queixar-me i , en un atac de ràbia, vaig proposar a Antonio Banderas per completar la estampa. Fins i tot podria haver participat Emma Vilarassau, que està a tot arreu.


1 Comentário:

Anònim ha dit...

Pues yo no lo sabía tampoco eso de Penélope y yo también me quejé cuando lo supe xD

Publica un comentari a l'entrada

Tipus d'interès © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO