dissabte, 30 de maig del 2009

Continuar o no

Un cop acabada l'assignatura de cultura, on ens van fer crear un blog, suposo que la gent es plantejarà si continuar o no publicant. Com crec que vaig dir fa uns quants posts, la meva intenció aquest curs era descansar dels blogs per començar de nou el pròxim setembre. Escriure el Tipus d'interès em va agafar per sorpresa.

El problema que he tingut és que, pensant en el pròxim blog, m'he guardat molts temes que no he publicat aquí. He pensat: ui, això és bo, m'ho guardaré per el següent. I el meu mòbil gairebé no accepta més borradores amb possibles temes pel nou blog. He començat a pensar noms, en tinc una llista amb 20 i no m'agrada cap. Així que... Continuar amb el blog o no? Més aviat començar de nou.

1 Comentário:

Nerea ha dit...

Who cares.
L'important és que no et perdem de vista.

Publica un comentari a l'entrada

Tipus d'interès © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO