dilluns, 25 de maig del 2009

Els tres...

...millors inicis de concert que he vist.

Buscant un possible repertori per una festa universitària, m'he trobat amb el dubte de quina ha de ser la primera cançó. Així doncs, he decidit realitzar aquesta classificació inútil de les tres millors cançons per començar un concert.

3. Franz Ferdinand - Bite Hard

Espacio Movistar. Poca gent coneixia aquesta cançó, ja que era del nou àlbum que encara no s'havia publicat. Tot i així, increíble.



2. Bloc Party - Song For Clay (Disappear Here)
Un altre bon inici de concert al Espacio Movistar. No he pogut trobar un vídeo d'allà així que us enganxo un del festival Glastonbury 2007.


1. Coldplay - Politik
Va ser el principi del concert que van oferir a Badalona l'any 2003. Aleshores Coldplay era un grup desconegut. Acabaven de treure el seu segon CD i jo tenia 14 anys, feia segon d'ESO. M'agradaven, però tampoc m'entusiasmaven. El meu pare, que sempre ha estat molt al dia en tema musical, va comprar un parell d'entrades per veure'ls i em va convèncer per anar-hi. Va valer la pena!

Seja o primeiro a comentar

Publica un comentari a l'entrada

Tipus d'interès © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO