dilluns, 25 de maig del 2009

Sense mòbil

Avui he tingut un disgust molt gran; el meu mòbil s'ha espatllat. La veritat és que no m'ho explico. La meva mare i jo tenim el mateix mòbil i ella l'ha tractat malament des del primer dia: li ha caigut a terra, li ha donat cops... Fins i tot tinc entès que un dia el va rentar a la pica. Li funciona perfectament! En canvi jo, que he tractat el mòbil com un fill, se m'ha espatllat sense cap motiu.

Des que es va apagar per última vegada em sento desprotegit. Tinc la sensació d'estar perdent un munt de trucades interessants; ofertes de treball, premis multimilionaris, missatges de publicitat de movistar, amics que em truquen per saber què és de la meva vida. Mai em truca ningú, però segur que ara que no estic localitzable, tot el barri està intentant parlar amb mi.

Un amic m'ha suggerit que aquesta nit, quan la meva mare dormi, canviï la targeta i em quedi el seu, que està perfecte. Crec que és una bona idea perquè... Un moment. Vols dir que ella no haurà fet el mateix amb el meu i per això s'ha espatllat?

Seja o primeiro a comentar

Publica un comentari a l'entrada

Tipus d'interès © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO